دوربین وای فای برایتون 7832P3-32G

۱,۰۰۰

دوربین وای فای برایتون 7832P3 -32G یک دوربین وای فای 2 مگاپیکسلی که در خط تولید شرکت پویش رایان داتیس قرار دارد. این دوربین با استفاده نرم افزار Briton IOT یا B IOT به اینترنت متصل می شود و شما می توانید در هر مکان و زمانی تصاویر آن را با استفاده موبایل خود دریافت کنید. برد IR این دوربین 10 متر است و قابلیت اتصال SD Card تا سقف 128GB را دارد. فرمت فشرده سازی این دوربین H.264 است و دارای یک رم 32 گیگابایتی نیز می باشد.

ویژگی های دوربین 7832P3-32G

  • دوربین WiFi با کیفیت 1080P
  • نصب سریع با اتصالات هوشمند
  • کنترل جابه جایی لنز دوربین با گوشی موبایل
  • نور مادون قرمز برای دید در شب به میزان 10 متر
  • میکروفن و بلندگوی داخلی برای مکالمه دو طرفه
  • قابلیت ذخیره سازی برای تصاویر ضبط شده تا 128GB
  • تطابق با سنسور آلارم های متفاوت
  • ضبط خودکار با تشخیص حرکت دوربین 
  • به همراه رم 32 گیگ

امکانات دوربین

رزولوشن تصویر Full HD

دوربین وای فای برایتون iot قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت فول اچ دی (2 مگاپیکسل) را دارد و تصاویری با کیفیت را نمایش می دهد تا هیچ یک از جزئیات از دست نرود .

بالاترین سرعت انتقال در کشور

انتقال تصویر تمام محصولات برایتون توسط سرورهای داخلی انجام می شود . به همین علت محصولات برایتون بالاترین سرعت انتقال تصویر در کشور را دارد .

ارسال خودکار هشدار در لحظه با اپلیکیشن برایتون

دوربین وای فای برایتون می تواند طوری تنظیم شود که با استفاده از قابلیت تشخیص حرکت به صورت اتوماتیک برای شما پیام هشدار ارسال کند .

پشتیبانی از پروتکل onvif

دوربین وای فای برایتون از onvif 2.6 پروفایل Gو S پشتیبانی می کند و می تواند به راحتی با محصولات شرکت های دیگر در یک شبکه به کار گرفته شود .

سازگار با سیستم عامل ویندوز ، مک ، اندروید و ios

اپلیکیشن برایتون قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز ، مک و اندروید و ios را دارد و با بسیاری از دستگاه های بازار سازگاری دارد .

قابلیت نصب سقفی

دوربین وای فای برایتون قابلیت نصب سقفی نیز دارد و تنها با استفاده از براکت نصب سقفی و تغییر تنظیمات دستگاه در اپلیکیشن به حالت وارونه ، می توان این دوربین را به صورت سقفی نیز نصب کرد .

ساپورت کارت حافظه تا 128 گیگابایت

دوربین وای فای برایتون بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی قابلیت ساپورت کارت حافظه تا 128گیگ را پوشش می دهد .

چرخش دوربین وای فای

دوربین های وای فای برایتون این قابلیت را دارند که از طریق اپلیکیشن نصب شده در موبایل از هر نقطه ای به تمام جهات چرخانده شود و کنترل این دوربین از راه دور آسان است .

امکان مکالمه دوطرفه

دوربین وای فای برایتون دارای میکروفون و بلندگو داخلی است و امکان مکالمه دو طرفه را از طریق اپلیکیشن نصب شده در موبایل می دهد

قابلیت دید در شب هوشمند

زمانیکه منزل شما تاریک باشد و نور کافی وجود نداشته باشد ، دوربین وای فای برایتون با نور مادون قرمز به فاصله 10 متر ، امکان دید در شب را برای شما فراهم می نماید .

رابط کاربری و منوی فارسی

دوربین های وای فای برایتون تنها دوربین دارای نرم افزار و رهنمای گویای فارسی در ایران است و رابط کاربری فارسی برای راحتی در ارتباط کاربر با دوربین در هنگام استفاده و نصب بر روی دوربین قرار داده شده است .

شرکـــت هوشـــمند کاران شـــهاب Shahab Intelligent Workers Company

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به hkshahab.com می باشد.

hkshahab.com