دوربین برایتون دام آنالوگ UVC55T02

۸۱۸

ویژگی های کلیدی

  • دوربین دام برایتون 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از TVI.CVI,AHD,CVBS 
  • IR Cut, 3D DNR, DWDR, UTC 
  • 30 متر محدوده IR
  • درجه حفاظت IP66
  • لنز Fixed 3.6mm

ویژگی های دوربین

  • دوربین دام آنالوگ برایتون UVC55T02 یک دوربین 5 مگاپیکسلی با بدنه فلزی است که در خط تولید شرکت پویش رایان داتیس قرار دارد. این دوربین دارای 12 عدد LED SMD است که برد IR آن به 30 متر رسیده است.
  • درجه حفاظت این دوربین IP66 می باشد. دوربین دام آنالوگ UVC55T02 قابلیت پشتیبانی از خروجی های AHD، TVI، CVI و CVBS را دارد. لنز استفاده شده در این دوربین، لنز فیکس 3.6mm است. در دوربین بولت آنالوگ UVC83B29R از تکنولوژی های UTC کنترل و 2D DNR استفاده شده است

3D-DNR

مکانیزم DNR یک تکنولوژی کاهنده نویز بصورت دیجیتالی می باشد . رایج ترین نویز در تصویر مربوط به نسیت سیگنال به نویز (S/N) که در صورت کم نور بودن تصویر ، خود را به صورت نقاط کوچک در تصویر نشان می دهد ، مکانیزم DNR با شناسایی این نقاط آنها را بصورت دیجیتالی حذف می کند . مکانیزم DNR به دو دسته تقسیم می شود .
2D DNR: حذف نویز در دو بعد طول و عرض (بصورت سطحی)
3D DNR: حذف نویز در سه بعد طول و عرض و عمق (بصورت حجمی)

مقایسه LED های IR و SMD

کیفیت نور و درخشندگی
پرتو نور
زاویه ی پرتو نور
طول عمر
طراحی ظاهری

WDR, BLC

تفاوت دو عملکرد WDR, BLC در این است که در مکانیزم BLC اگرچه تصویر در قسمت های کم نور کمی بهتر می شود اما تفاوتی در قسمت های پرنور تصویر ایجاد نخواهد شد و ضد نور موجود در تصویر همچنان موجود است این در حالیست که در مکانیزم WDR اساس کار عکس این مکانیزم می باشد .

HSBL

در این مکانیزم همانند مکانیزم BLC عمل شده با این تفاوت که شدت عملکرد این مکانیزم بیشتر از BLC بوده و در حذف ضد نورهای شدید ، نقطه ای عمل می کند ، جذف نور چراغ های ماشین و خواندن پلاک در شب .

Smart IR

زاویه پرتو نور رایج LED های IR حدود 30-8 درجه می باشد . در حالی که زاویه نور LED های SMD می تواند بیشتر از 150درجه باشد . در هر حال LEDهای SMD می تواند رنج وسیعتری از نور را برای جلوگیری از قرار نگرفتن نور در وسط تصویر ، مخصوصا در شب بخش کند .

شرکـــت هوشـــمند کاران شـــهاب Shahab Intelligent Workers Company

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به hkshahab.com می باشد.

hkshahab.com